O firmă de curăţenie se adresează la două mari categorii de clienţi: persoane fizice şi persoane juridice.
Activitatea unei astfel de firme este de obicei compusă din: activităţi de curăţenie de întreţinere şi activităţi de curăţenie generală. De cele mai multe ori astfel de firme lucrează cu echipe de curăţenie alocate pe clienţi.
Trebuie acordată o atenţie deosebită selecţiei angajaţilor dar şi contractului de muncă al acestora, pentru că nu de puţine ori ei vor avea acces la valori financiare sau informaţionale. Este nevoie să fie făcute investiţii în utilaje speciale de curăţenie dacă se doreşte lucrul cu clienţi mari (fabrici, magazine de mari dimensiuni).
Poate fi vorba de curăţenia birourilor sau a caselor, dar şi de intervenţii ceva mai dificile cum ar fi curăţarea exterioară a clădirilor(unde se apelează de obicei la alpinism utilitar) sau curăţenia în secţiile unor fabrici unde este posibil să fie nevoie de proiecte speciale de igienizare. În ceea ce priveşte piaţa de curăţenie pentru persoane fizice aceasta are două vârfuri: în perioada sărbătorilor de iarnă şi în perioada sărbătorilor de Paşti.
Alte stiri ce te ar putea interesa:
Afla care sunt cele mai bune metode de facut bani online !