Profită de +100 idei de cum să faci bani online pentru începători și câștigă bani online gratis fără efort!✔️ Vezi cele mai bune 36 idei! 
Castiga bani rapid
Programul Casa Verde Fotovoltaice care ca termen de incepere data de 19 mai pentru persoanele fizice care vor să își instaleze panouri fotovoltaice, anunta Administrației Fondului pentru Mediu (AFM) pe site ul sau.

AFM afiseaza programul inscrierilor pentru proiectul casa verde. Afla cati bani poti lua pentru panouri fotovoltaice

Programul Casa Verde Fotovoltaice care ca termen de incepere data de 19 mai pentru persoanele fizice care vor să își instaleze panouri fotovoltaice, anunta Administrației Fondului pentru Mediu (AFM) pe site ul sau.

 

Bugetul de 1,75 miliarde de lei este bugetul total alocat programului “Casa Verde Fotovoltaice”

Masura ce se aplica persoanelor fizice. Finanţarea nerambursabila se acordă în cuantum de maximum 20.000 de lei, avand o singura conditie ca persoanele fizice ce vor beneficia de acest proiect sa suporte valoarea de 2.000 de lei.

Care este perioada de inscriere in programul casa verde?

Persoanele fizice au ocazia sa se inscrie in aceasta sesiune pana pe data de 26 iune ora 24. De asemenea noutatea de aceasta data este ca  se pot inscrie si locasurile de cult pentru a benefecia de acest program pana pe data de 29 iunie.

„Având în vedere importanţa programului din punct de vedere al politicilor de protecţie a mediului şi interesul major manifestat de cetăţeni, Administraţia Fondului pentru Mediu a depus toate eforturile pentru simplificarea accesului persoanelor fizice la program, prin elaborarea unei noi aplicaţii informatice. Anul acesta, persoanele fizice se vor înscrie personal în cadrul programului prin intermediul aplicaţiei informatice, conform calendarului publicat pe site-ul instituţiei, fiind alocate câte trei zile lucrătoare pentru fiecare regiune, pentru a preveni un blocaj din cauza suprasolicitării aplicaţiei informatice. Ne dorim ca programul să fie un real succes şi să putem sprijini aproximativ 87.500 de gospodării în efortul lor de a-şi reduce costurile cu factura la energie, pe lângă cele 55.000 de sisteme aprobate în cele două sesiuni de finanţare organizate până acum”, a declarat preşedintele AFM, a spus Laurenţiu-Adrian Neculaescu.

 

04 mai 2023

Ce documente sunt necesare pentru programul casa verde ?

 

Potrivit Administratiei Fondului pentru Mediu, înscrierea persoanelor este foarte simpla, totul este online, se completeaza un chestionar apoi se depun actele necesare totul in modul online.

Documentele necesare pentru a te inscrie sunt:

  • actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
  • certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicaţie; copia cărţii funciare colective, din care să rezulte maximum două unităţi individuale trecute pe aceeaşi carte funciară care adunate să fie egale cu un întreg, în cazul imobilelor-construcţii, dintre care unele părţi sunt comune, iar restul sunt proprietăţi individuale, pentru care se întocmesc o carte funciară colectivă şi câte o carte funciară individuală.

AFM sublinieaza faptul ca solicitantul persoană fizică fiind se poate înscrie o singură dată în cadrul unei sesiuni pe durata desfasurarii proiectului. În cazul în care o persoana depune doua cereri de finanţare nerambursabila pentru acelaşi imobil identificat cu număr cadastral, este considerată eligibilă prima cerere de finanţare care îndeplineşte criteriile de eligibilitate. Este foarte important pentru ca un proiect sa fie eligibil , el trebuie sa fie implementat la adresa din buletinul solicitantului.

Ce documente sunt necesare pentru programul casa verde aplicabil locasurilor de cult?

Documentele necesare pentru locasurile de cult sunt urmatoarele :

  • certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local; extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicaţie, din care să rezulte dreptul de proprietate al solicitantului asupra imobilului construcţie deservit de sistemul de panouri fotovoltaice pentru care se solicită finanţarea;
  • în cazul în care sistemul de panouri fotovoltaice care deserveşte construcţia se amplasează pe teren, se va prezenta, în plus faţă de extrasul de carte funciară aferent construcţiei, extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicaţie, din care să rezulte că solicitantul este proprietar/deţine un drept de folosinţă asupra imobilului teren; acesta poate fi obţinut de solicitant şi în format electronic.

Aplicandu se aceeasi regula, se admite o singură înscriere în cadrul unei sesiuni, pentru un singur imobil folosit ca si locas de cult. Documentele odata  încărcate la momentul înscrierii în aplicaţie nu vor mai putea fi modificate ulterior sau reîncărcate .

CASA VERDE FOTOVOLTAICE 2023 - programul incepe de pe 19 mai.

Fii primul care aplica . Intra pe AFM.ro si depune cererea.

Afla care sunt cele mai bune metode de facut bani online !